1. 1. Pierwszym i podstawowym celem innowacji jest realizacja podstawy programowej.

  2. 2. Kształtowanie umiejętności kluczowej - sprawnego posługiwania się technologią informacyjną. Kompetencja ta ma służyć temu, aby uczniowie:

  3.   umieli sięgać do nowych źródeł informacji, celowo je gromadzić i przetwarzać,

  4.   samodzielnie i twórczo zdobywali wiedzę, podczas gdy nauczyciel zamiast podawania gotowych odpowiedzi, stawia otwarte pytania pobudzające uczniów do poszukiwania własnych rozwiązań.

  5. 3. Realizowanie programu nauczania skoncentrowanego na dziecku, na jego indywidualnym tempie rozwoju i możliwościach uczenia się.

  6. 4. Respektowanie trójpodmiotowości oddziaływań wychowawczych i kształcących: uczeń - szkoła - dom rodzinny.

  7. 5. Rozwijanie predyspozycji i zdolności poznawczych uczniów.

  8. 6. Kształtowanie  pozytywnego stosunku do nauki, dążenia do prawdy oraz rozwijanie ciekawości w poznawaniu otaczającego świata, w tym technologii.

  9. 7. Wzrost zaangażowania rodziców w proces edukacji dzieci.

  10. 8. Poprawienie wyników nauczania i jakości kształcenia.

  11. 9. Przygotowanie uczniów do funkcjonowania w społeczeństwie  bazującym na wiedzy i uczącym się przez całe życie.

 Cele innowacji